Veelgestelde vragen beantwoord
Veelgestelde vragen
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Autoparts Veghel probeert uw bestelling binnen 2 werkdagen bij u te laten bezorgen.
Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd.
Wat is jullie retour- en omruilbeleid?
Het kan gebeuren dat u een artikel wilt retourneren. Dit kunt u doen door dit binnen 14 dagen na ontvangst aan ons kenbaar te maken. Dit kan via de “Klik hier” button onderaan onze homepagina onder het kopje Retourneren. Vul hier de gevraagde gegevens in. Uitzondering hierop zijn speciaal voor u geassembleerde producten en elektrische delen. Deze zijn niet te retourneren.
Hoe wijzig ik mijn verzendadres?
U wilt uw verzendadres wijzigen. Meld dit meteen door het neem contact met ons formulier in te vullen. Het verzendadres wijzigen kan alleen nog voordat het pakket verzonden is.
Hoelang geven jullie garantie?
Op gebruikte onderdelen geven we 3 maanden garantie. Deze onderdelen zijn werkend van een auto gedemonteerd. Mocht een onderdeel niet werken neem dan contact met ons op door het neem contact met ons op formulier in te vullen.
Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Annuleren van een geplaatste bestelling is mogelijk binnen 12 uur. Dit in verband met de snelle levering die wij nastreven. Dit kan door neem het contact met ons op formulier in te vullen en daar te melden dat u de bestelling wilt annuleren. Meld hierbij uw ordernummer. Annuleert u de bestelling nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Autoparts Veghel reeds een betaling van u heeft ontvangen, zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).
Ik zoek een onderdeel die niet op de site staat maar jullie misschien wel hebben.
Staat het onderdeel wat u zoekt niet op site. Vul dan neem het contact met ons op formulier in. Vul daar het onderdeel in wat u zoekt. Heeft u een onderdeelnummer vermeld deze dan svp. Vermeld ook uw chassisnummer zodat we kunnen checken of we zeker het juiste onderdeel voor uw auto hebben liggen.
Kunnen bestellingen ook afgehaald worden bij jullie?
Het is mogelijk bestellingen op te halen bij Autoparts Veghel. U kunt de optie ophalen selecteren bij het plaatsen van de bestelling. Voor onze openingstijden raadpleeg de site.
Land waar pakket naartoe verzonden moet worden is niet te selecteren in de checkout, wat nu?
Als het land waar u een pakket naartoe wil verzenden niet te selecteren is in de checkout neem dan contact met ons op via het neem contact met ons op formulier. Dan kunnen we kijken wat er mogelijk is.
Waar blijft mijn bestelling?
U heeft uw bestelling nog niet ontvangen, raadpleeg de track en trace van uw pakket. Daarin word vermeld wanneer u pakket bezorgd word.
Heeft u geen track en trace ontvangen?
Neem dan contact op met ons door het neem contact met ons op formulier in te vullen.
Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling.
Als je geen bevestiging hebt ontvangen van jouw bestelling is het mogelijk dat de email is geïdentificeerd als SPAM (ongewenste post) door uw spamfilter. Wij raden je aan om de berichten in ‘Ongewenste post’ of ‘Spam’ te controleren.
Als de bevestigingsmail bij jouw ‘Ongewenste post’ terecht is gekomen, kun je aangeven dat e-mails van AUTOPARTS VEGHEL geen ongewenste post of spam is. Door dit aan te geven komen orderbevestigingen in de toekomst direct in jouw inbox terecht.
Zit jouw orderbevestiging ook niet in uw spam/ongewenste post, neem dan contact met ons op via het neem contact met ons op formulier.
Ik heb geen factuur ontvangen van mijn bestelling.
Als je geen factuur hebt ontvangen is het mogelijk dat de e-mail is geïdentificeerd als SPAM (ongewenste post) door uw spamfilter. Wij raden je aan om de berichten in ‘Ongewenste post’ of ‘Spam’ te controleren.
Als de e-mail met de factuur bij jouw ‘Ongewenste post’ terecht is gekomen, kun je aangeven dat e-mails van AUTOPARTS VEGHEL geen ongewenste post of spam is. Door dit aan te geven komen facturen in de toekomst direct in jouw inbox terecht.
Zit jouw factuur ook niet bij de ongewenste post, neem dan contact met ons op via het neem contact met ons op formulier.